Thursday 21 November 2013

Seksi Sangat Ker Gambar Miera Leyana

Mula tahu pasal Miera Leyana Kasmi ini tengahari tadi masa borak dengan iejam kat facebook. Sekali bila search bapak seksi gambar miera leyana ini. Kehkehkeh! ”Iejam, hebat gak ko tau update gosip artis seksi”.


Tak sangka ada jugak maria ozawa Malaysia! Kehkehkeh!


Mau tak berkelip mata duk pandang gambar ini lelama. Kehkehkeh! Baru nak naik dahpun guna cara macam ini. Apapun, sumber mengatakan Miera Leyana ini sudahpun memohon maaf atas kesilapan dia pakai baju seksi hasil rekaan Wan Huzairil.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,”


P/s: Time pakai takkan tak rasa sejuk kat tuttt. Kehkehkeh! Takpe nama dah naik so pasni boleh pakai lagik.

No comments:

Post a Comment