Friday 14 April 2017

Budak 13 Tahun PERKOSA Mayat Janda Yang Dibunuh !!!


Tak tahan melihat adegan pemerkosaan, seorang remaja 13 tahun nekad turut memperkosa mayat seorang janda di Riau pada 29/03/2017 semalam. Ianya berlaku ketika remaja 13 tahun itu ternampak suspek pertama yang berusia 17 merogol mangsa yang merupakan seorang janda.

Ketika remaja 13 tahun itu mendekati suspek pertama yang sedang bergelut untuk memperkosa janda berkenaan, suspek pertama meminta tolong kepada remaja 13 tahun berkenaan untuk membantunya memegang kaki mangsa yang pada saat itu cuba melawan.

Suspek pertama kemudian bertindak mencekik mangsa hingga meninggal dunia sebelum memperkosanya secara bergilir-gilir.

Menurut maklumat, suspek pertama dan mangsa tidak saling mengenali, Pada mulanya suspek pertama mempelawa mangsa untuk menghantar mangsa pulang ke rumah selepas menghadiri sebuah program.

Di pertengah jalan, suspek pertama cuba mengajak mangsa untuk melakukan hubungan intim, namun mangsa menolak. Berang dengan hal itu suspek pertama kemudian bertindak kasar menolak mangsa hingga terjatuh.

Mangsa yang meronta-ronta minta tolong didengari remaja 13 tahun berkenaan, suspek pertama kemudian mendekati bukan untuk menolong tapi malah sebaliknya membantu suspek pertama kerana tertarik melihat suspek pertama menyetubuhi mangsa.

Selepas itu, mayat mangsa di masukkan ke dalam guni dan di kuburkannya di tanah kosong berhampiran.

Kejadian yang menimpa janda muda cantik berkenaan diketahui selepas seorang kanak-kanak bermain main di sekitar mayat mangsa di kuburkan.

Pelik dengan keadaan guni yang ditanam separuh itu di adukan kepada kedua orang tuanya. Tidak sampai 24 jam Pihak polis riau rengsang barat terus mengungkap pembunuhan itu.

Bagaimanpun keduanya suspek telah melakukan reka adengan ulang semalam di lokasi kejadian, dalam reka ulang kejadian berkenan kedua suspek menunjukkan 25 adengan.

Suspek pertama berkata dia tidak tahu ketika ia melakukan perbuatan terkutuk itu mangsa sudah pun meninggal dunia akibat di cekik remaja 13 tahun itu, “saya tertarik ketika melihat mereka dan ingin memperkosanya” katanya.

Sumber:-Eberita

No comments:

Post a Comment