Saturday 6 July 2013

Kepala Tersepit Pintu Ketika Hendak Mencuri



Seorang pencuri di Amerika Syarikat (AS) gagal melakukan kegiatan jahatnya. Kegagalan itu terjadi apabila pencuri ini tersepit dibawah pintu hampir selama sembilan jam lamanya.
Lelaki berusia 53 tahun itu dilaporkan tersepit dibawah pintu ketika berusaha menceroboh sebuah kedai di Brockton, Massachusetts, AS.
“Ketika berusaha membuka pintu kedai, penyangga besi tiba-tiba terlepas sehingga pintu pun jatuh dengan mudah. ​​Kepala lelaki itu pun tersepit menghadap lantai,”.
Lelaki itu akhirnya terperangkap selama sembilan jam dan tidak dapat melakukan apa-apa kerana pintu itu berat untuk di angkat. Pengurus kedai John Rodriguez mengatakan, ia terkejut melihat seorang lelaki dengan kepala tersepit pintu pada pagi hari setibanya ia di kedai.
“Saya ingin masuk ke kedai, namun tiba-tiba saja Saya ternampak tubuh lelaki itu disana,” ujar Rodriguez.
Rodriguez menambah, ketika ia bertanya pada lelaki itu apa yang tengah dilakukannya ,tiba-tiba saja lelaki itu mengaku ia tengah memperbaiki pintu yang rosak.
Namun, Rodriguez yang tidak percaya dengan pernyataan lelaki itu dan terus menghubungi polis untuk melaporkan kejadian tersebut. Sebelum dibawa untuk ditahan, lelaki itu sempat dihantar ke hospital guna mendapat pemeriksaan berkaitan keadaan leher dan kepalanya.
sumber : http://dairishare.blogspot.com

No comments:

Post a Comment