Sunday 16 June 2013

Rakyat Syria Ditanam Hidup-hidup!!!



Video ini adalah rakaman rahsia yang membongkar salah satu kekejaman pasukan regim Syi'ah Nushairiyah pimpinan Bashar al-Assad  Video yang berdasarkan posting di Youtube tercatat tahun 2011.  Tidak diketahui di kota mana, menunjukkan sejumlah rakyat Muslim Syria ditanam hidup-hidup. Pakaian mereka telah dilucutkan oleh bala tentara Bashar al-Assad di sebuah tempat yang nampaknya jauh dari kediaman dan seperti gurun pasir.

Kekejian ini semakin menambah perih di hati kaum Muslimin, baru-baru ini seorang lelaki ditanam hidup-hidup oleh bala tentara 
Bashar al-Assad setelah ia ditangkap karena didapati sering mengirim video kekejaman yang dilakukan oleh pasukan Bashar al-Assad (semoga Allah melaknat mereka) ke laman Aljazeera.

Semoga Allah melaknat orang-orang yang menyiksa dan membunuh kaum Muslimin tanpa alasan. Ini adalah satu dari sejumlah bukti kekejaman rezim Syi'ah Nushairiyah di Syria.

"Dan mereka tidak menyiksa orang-orang mukmin itu melainkan karena orang-orang mukmin itu beriman kepada Allah Yang Maha Perkasa lagi Maha Terpuji, Yang mempunyai kerajaan langit dan bumi, dan Allah Maha Menyaksikan segala sesuatu. Sesungguhnya orang-orang yang mendatangkan cobaan kepada orang-orang yang mukmin laki-laki dan perempuan kemudian mereka tidak bertaubat, maka bagi mereka azab Jahannam dan bagi mereka azab (neraka) yang membakar." (Al-Buruj: 8-10)
Tonto video di http://www.youtube.com/watch?v=1_9j6bYIqzs

No comments:

Post a Comment