Wednesday 16 October 2013

Pengurusan Hafiz Shuib Besar Kepala?

Salam Aidil Adha...Kisah bermula apabila seorang pengurus program tv dikatakan telah mempelawa pihak pengurusan Hafiz Shuib untuk Hafiz Suip menyertai satu game show di sebuah stesen televisyen (TV) tempatan.

Malangnya bila dia menghubungi syarikat pengurusan Hafiz jawapan yang diterima cukup menghiris perasaan pengurus program berkenaan.

Kata pengurusan Hafiz (lebih kurang). "Kalau nak terlibat dalam game show itu bukan standard Hafiz.Kalau jemput nak menyanyi okey," lebih kurang begitu kata pihak pengurusan Hafiz. Ikuti petikan penuh artikel tersebut dibawah.


Bila sudah di langit biru, rumput di bumi jangan dilupa. Syed memang ingat pesan orang dulu-dulu agar kita tak lupa diri bila berada di tempat tinggi. Tapi apa yang berlaku pada orang produksi baru-baru ini memang membuatkan Syed terkejut. Nampaknya bila dah ada nama besar makin susah untuk berurusan.

Macam yang berlaku pada seorang pengurus program baru-baru ini apabila niatnya nak menjemput Hafiz Suip menyertai satu program (game show) di sebuah stesen televisyen (TV) tempatan.

Tapi bila dia menghubungi syarikat pengurusan Hafiz jawapan yang diterima memang cukup menghiris perasaan pengurus program berkenaan.

“Kalau nak terlibat dalam game show itu bukan standard Hafiz. Kalau jemput nak menyanyi okey," lebih kurang begitu kata pihak pengurusan Hafiz.

Jadi orang yang mendengar pun mula terasa hati sebab pihak pengurusan artis berkenaan jawab begitu. Kenapa perlu cakap yang program game show tak ada standard untuk Hafiz? Kalau tak sesuai untuk Hafiz apa program yang standard untuk dia?

Syed rasa Hafiz memang tak ada kena mengena dalam hal ini tetapi bila pihak pengurusannya bertindak begitu membuatkan namanya terpalit.

Cuma yang Syed fikirkan kenapa artis popular selalu tolak untuk terlibat untuk program game show? Masa tak popular dulu semua program mereka ‘sapu’ asalkan keluar TV. Tak apa, langit tak selalu cerah. Tak gitu?

No comments:

Post a Comment