Wednesday 18 September 2013

Nad Zainal Nafi Tinggal Serumah Dengan Kekasih?

Nad Zainal Nafi Tinggal Serumah Dengan Kekasih?- Bergelar seorang pelakon bukan seindah yang digambarkan kerana setiap gerak geri pasti sahaja diperhatikan oleh setiap mata. Malah gosip bukanlah sesuatu yang asing dalam dunia glamor ini. Terbaru, Nad Zainal didakwa duduk sebumbung dengan teman lelakinya , Azman Kombos.


Kata sumber, kekasih heroin drama Kampung Girl ini dilihat sering bertandang ke kediamannya di Ampang, Selangor.

“Mengucap panjang saya apabila dapat tahu perkara ini, sepanjang saya berkawan dan bercinta dengannya selama ini saya tidak pernah melakukan perkara terkutuk seperti yang didakwa.”

“Saya tidak nafikan yang Azman memang datang ke rumah saya tetapi dia datang ketika kedua ibu bapa saya ada di rumah. Kalau saya berseorangan dia tidak berani untuk bertandang,” ujarnya.

Tambah Nad, dakwaan tersebut timbul mungkin orang sering terlihat zman ke rumah pada lewat malam.

“Mungkin orang berkata begitu kerana terlihat Azman ke rumah saya pada lewat malam . Kebiasaannya dia menghantar saya pulang. Maklumlah kadang-kadang saya balik rumah agak lewat kerana ada penggambaran,” katanya lagi.

Dalam pada itu, Nad menegaskan perkara negatif seumpama itu tidak akan dan tidak pernah berlaku kerana dia tinggal dengan keluarga.

No comments:

Post a Comment