Thursday 5 December 2013

Wanita 4 Anak Mati Selepas Lakukan Hubungan Seks Dengan Anjing

Saya tertanya-tanya apa yang ada di dalam fikiran wanita-wanita yang mahu melakukan hubungan seks dengan anjing. Dan jika anda fikir terdapat ramai lelaki yang menganggur boleh melakukan seks.

Di samping itu ianya sia-sia kerana tidak mungkin menghasilkan keturunan, hubungan seks antara dua spesies yang berbeza juga berbahaya kepada kesihatan. Dalam satu kes, seorang wanita meninggal dunia dalam keadaan teruk selepas melakukan seks dengan anjing German Shepherd.




Kes ini berlaku pada tahun 2008 pada wanita Ireland berusia 43 tahun yang sudah mempunyai 4 orang anak. Pada 7 Oktober 2008, beliau mengadakan hubungan seks dengan anjing German Shepherd yang baka agak besar di atas permintaan kawannya.

Beberapa jam kemudian, wanita yang tidak dinamakan itu mengalami anafilaksis atau reaksi alahan yang bertambah parah. Beliau mengalami sesak nafas sama seperti symptoms alahan kacang, tetapi yang amat teruk dan perlu dikejarkan ke Hospital Mid -Barat Wilayah di Limerick, Ireland.

Reaksi alahan yang dialaminya semakin kurang, sehingga akhirnya dia tidak dapat bernafas langsung. Dipetik dari Thejournal, Isnin (19/09/2011), wanita yang kemudiannya dikenali sebagai golongan yang mempunyai kecenderungan fetish atau tingkah laku seksual sesat akhirnya meninggal dunia.

Ini berpunca daripada peristiwa tragis pertemuan dengan rakan daripada golongan fetish, yang merupakan seorang lelaki berusia 57 tahun bernama Sean McDonnell di sebuah forum internet. McDonnell adalah pemilik anjing Shepherd yang pernah memberitahu mangsa berkenaan hubungan wanita dengan anjing. Sebagai pemilik anjing, McDonnell sebenarnya telah melakukan kesalahan yang boleh membawa hukuman penjara seumur hidup seperti yang telah diputuskan baru-baru ini.

Seksual luar tabii yang dilakukan oleh pasangan ini dikategorikan sebagai paraphilia, atau tarikan seksual dengan objek yang tidak munasabah. Oleh kerana objek yang merangsang keinginan seks adalah haiwan, maka penyelewengan ini lebih khusus disebut zoofilia atau sifat kebinatangan.

Tarikan seksual dengan objek lain mempunyai nama tersendiri seperti pedofilia yang terangsang oleh kanak-kanak, atau necrophiliac yang terangsang oleh mayat. Tarikkan kepada pakaian tertentu seperti stoking dan miniskirt yang lebih dikenali dengan nama-nama mereka yang sama, pakaian fetish.

Zoofilia pada orang, objek yang membangkitkan keinginan seksual tidak sentiasa sama kerana ada sesetengah lelaki yang suka melakukan seks dengan angsa. Sementara di kalangan wanita, biasanya keinginan melampiaskan zoofilia seks dengan haiwan besar cukup tinggi seperti anjing atau kuda.

Seks dengan haiwan pasti berisiko. Bukan sahaja terdedah kepada pencetus alahan yang boleh membawa maut seperti yang berlaku di Ireland, tingkah laku ini juga boleh menyebabkan kecacatan yang sering berlaku akibat penyakit bawaan haiwan yang boleh dijangkiti melalui cecair badan seperti rabies.

No comments:

Post a Comment