Sunday 29 September 2013

julia perez mabuk di kelab malam

Julia Perez "s 
Nama yang tidak asing lagi dengan aksi ghairah ketika mabuk yang sering jadi buah mulut orang ramai. Tindakannya yang suka mempamerkan bentuk badan seksi ketika membuat persembahan. Julia Perez atau nama sebenarnya Yuli Rachmawati,(lahir diJakarta, 15 Julai 1980; umur 29 tahun) merupakan seorang model,penyampai, pelakon drama bersiri dan penyanyi dangdut Indonesia.

Seperti yang berlaku baru-baru ini di sebuah kelab malam di Surabaya, bekas isteri Damian Perez "s (seorang model) berjalan terkedek-kedek di atas pentas diiringi oleh alunan muzik. Artist yang memiliki dada seksi ini kelihatan begitu asyik menikmati muzik disko di bandar ini yang sering dikunjungi para lelaki. Seperti yang diramalkan, berpuluh-puluh pengunjung yang berhibur di kelab ini telah terpukau dengan tarian goyang seksi yang dipersembahkan oleh Artis ini.

Jurufoto media berjaya juga mendapatkan beberapa keping gambar aksi panas beliau ketika menari di atas pentas kelab malam ini.Terdapat juga gambar yang agak keterlaluan, beliau yang juga sekarang ini sedang bercinta dengan Gaston Castano dilihat sedang memegang botol dan menghirup arak. Di samping itu terdapat juga beberapa gambar lain yang berjaya diambil.

Lihat beberapa gambar aksi panas beliau yang berjaya diambil.




No comments:

Post a Comment