Saturday 15 June 2013

Tabung Amal adik Qaisara anak Noorudzaini bin Azemi


Adik Nurqaisara Quratuain binti Noorudzaini yang berusia 6 bulan kini telah disahkan menghidap penyakit jangkitan virus di jantung yang sangat kritikal.
Adik Qaisara bermula dengan dgn kesukaran bernafas, pucat seluruh badan sehingga menjadi biru. Adik Qaisara dibawa oleh ibubapanya ke KPJ dan semasa dalam perjalanan ke KPJ, Adik qaisara tiada denyutan nadi. Alhamdulillah nikmat allah berikan, kasihnya seorang  ibu dalam keadaan panik melakukan CPR dan dengan izin allah  nadinya bergerak semula
Setibanya di KPJ, Adik Qaisara bergantung kepada bantuan pernafasan semalaman sehingga pihak pakar KPJ menyarankan agar adik Qaisara dipindahkan ke Hospital  Besar Pulau Pinang. Pihak pakar GH mengesahkan jangkitan kuman pada jantung adik Qaisara.
Tiada pembedahan dilakukan buat masa kini dan pihak pakar GH memasukkan sejenis ubat (Xpasti namanya) untuk menguatkan adik Qaisara untuk melawan kuman tersebut. Doktor pakar  mendapati perkembangan positif dan masih lagi dalam pemantauan untuk tindakan selanjutnya.
Mari kita sama2 doakan yang terbaik untuk adik Qaisara.
Justeru itu, satu kutipan derma akan diadakan sebagai bantuan kecil kita kepada Adik Qaisara
Noorudzaini bin Azemi
162393713717 Maybank.



Jangan lupa share kepada kawan-kawan lain :)

No comments:

Post a Comment